Zwroty, reklamacje i wymiany
FORMULARZ ZWROTU DO POBRANIA:  KLIKNIJ TUTAJ 

ZWROTY KIEROWAĆ TYLKO POD ADRES: 

Storeit Omłotowa 23, 94-251 Łódź

TELEFON 509908187

Aby dokonać zwrotu towaru, towar musi być nowy i nie może nosić znamion użytkowania.

Powinien posiadać oryginalne metki. Przysługuje Ci 14 dni na zwrot od daty otrzymania zamówienia.

Przesyłkę i czytelnie wypełniony formularz zwrotu należy wysłać na poniższy adres.

Storeit/Achot sp. z o.o.

ul. Omłotowa 23, 94-251 Łódź

TELEFON 509908187

sklep@achot.pl

∙ Koszt wysyłki ponosi kupujący.

∙ Zwrotu środków dokonamy w przeciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki na wskazany adres.

∙ Płatności (PayU, przelew) - zwrot środków nastąpi w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności.

∙ Płatności PayPo - rozliczenie zostanie pomniejszone o wartość zwrotu.

∙ Płatności dokonane kartą płatniczą, zwrot środków nastąpi na rachunek bankowy przypisany

do karty płatniczej Zamawiającego.

 

WYMIANA TOWARU

Wymiany towaru można dokonać jedynie przez zamówienie i opłacenie produktu w nowym zamówieniu,

oraz dokonanie zwrotu poprzedniego towaru zgodnie z powyższą instrukcją.


REKLAMACJA 

ZWROTY KIEROWAĆ TYLKO POD ADRES: Storeit Omłotowa 23, 94-251 Łódź

Aby zareklamować towar, należy wydrukować formularz reklamacyjny i czytelnie go wypełnić,

podając wszystkie dane kontaktowe oraz opis wady. 

Dokładnie i szczelnie zapakować reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

Wysłać na poniższy adres:

Storeit/Achot sp. z o.o.

ul. Omłotowa 23, 94-251 Łódź

∙ Koszt wysyłki ponosi kupujący.

∙ Kupujący zostanie powiadomiony drogą mailową o sposobie rozpatrzenia reklamacji

w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

 

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane
 

 

 

Instagram

A może by tak...
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium